Tijdens de verkiezingen van Website van het Jaar is Simyo opnieuw in de prijzen gevallen. De sim only provider heeft een erg belangrijke prijs gewonnen, aangezien de website van Simyo werd uitgeroepen tot beste telecom-website van 2015.

Simyo

Volgens de provider is de prijs te danken aan enkele belangrijke wijzigingen die het bedrijf de laatste jaren heeft doorgevoerd op de website.

Zo kwam Simyo eerder in 2015 met een telefoonshop zodat klanten een sim only van Simyo ook konden combineren met een toestel. Verder werd de website achter de schermen sterk verbeterd voor een betere gebruikerservaring en een hogere snelheid. Ook de blog op Simyo.nl ging volledig op de schop, en ook dat konden de gebruikers enorm waarderen.

Simyo beste provider

Beste provider

Niet alleen de website van Simyo staat er de laatste tijd goed op, ook de sim only provider zelf heeft de laatste jaren veel prijzen in de wacht gesleept. De Consumentenbond riep de provider al meerdere jaren achter elkaar uit als de beste provider in Nederland.

Het bedrijf scoorde erg goed op bereik, klantenservice en klanttevredenheid. De klanttevredenheid ligt namelijk zo rond de 80 procent. Dit is het hoogste op de Nederlandse telefoniemarkt. In oktober 2015 gaf 77 procent van de bezoekers van Telecompaper tevens aan Simyo aan te bevelen aan vrienden en kennissen.

Aanpassingen bundels

Per 2 november aanstaande zal de provider tevens haar bestaande bundels gaan aanpassen. De wijziging houdt in dat de bel- en smsbundels iets duurder zullen worden. De bundels voor internet krijgen een lagere prijs dan voorheen. Voor bestaande klanten geldt dat zij kunnen rekenen op extra internet MB’s in ruil voor de prijsverhoging.

  • Aan de bundels van 500 en 1250 belminuten en/of smsjes worden geen wijzigingen aangebracht. Dit geldt wel voor de bundels met 100, 200 en 300 belminuten en/of smsjes. Deze bundels worden om precies te zijn één euro duurder, respectievelijk 5, 6 en 7 euro per maand.
  • De internetbundels met 200MB en 500MB internet worden niet in prijs verlaagd.
  • De grotere internet bundels worden maandelijks wel een euro goedkoper.

Deze wijziging gelden alleen voor nieuwe klanten. Bestaande klanten merken niets van deze wijzigingen, tenzij zij besluiten om hun bestaande bundel aan te passen.

Geld besparen met Simyo.

Geld besparen met Simyo.

Bestaande klanten

Klanten met een bestaand abonnement die hun bestaande abonnement willen wijzigen, zullen vanaf 2 november dus de nieuwe bundelprijzen gaan betalen. Klanten die besluiten om hun bundel te verlengen krijgen 50% extra aan internet data van het bedrijf. Wanneer je dus de beschikking hebt over een internetbundel van 2000MB, krijg je daarna dus de beschikking over 3000MB.

Klanten die vóór de deadline van 2 november hun contract verlengen, zullen gewoon de bestaan prijzen voor de abonnementen betalen. In sommige gevallen is het dus verstandiger om te wachten op 2 november voordat je overgaat toch het verlengen van het contract.